We all have a story to tell

Har efter idag tvingats inse ett faktum, jag är en galning när det gäller att cykla. Har varit nära att krocka med bilar 3 gånger idag. Första gången påväg till skolan, tog en liten genväg som jag tyckte var toppenbra. Han som kom körande verkade inte tycka den var lika bra, han fick tvärbromsa och gav mig onda ögat.
Sen på vägen hem från skolan så ska jag och Ida cykla över vägen och en bil är på väg, men jag cyklar på och antar att den stannar men den tänkte inte stanna, men sen fick den göra det iallafall eftersom jag cyklade på så glatt. Dom i den bilen skrek argt efter mig.
Sen påväg ner till stallet körde jag i typ 180 som vanligt, och så mötte jag en bil i en sväng och fick bromsa in som bara den, vilket inte är det bästa att göra på rullgrus kanske hihihi. Sånt här händer mig titt som tätt, kanske dags att börja ta det lite lugnt på cykeln? Fast nääää, det är alldeles för tråkigt! 


P.S  Har fortfarande ont i tanden, imorn är det mammi som ringer tandläkarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0