Vi ränner runt i mönstret av en kvadratisk ruta

Hej min otroligt kära vän estestisk verksamhet - dans. Vi har nu kommit till vårat slut efter ett helt UNDERBART, fantastiskt år tillsammans. Du har orsakat mig många fina blåmärken och skrapsår, och du har varit som en finne i röven under alla förbannade fredagsmornar när man bara vill sova, det sista man vill då är att gå upp och ha dans som första lektion.
Som avslutning på vårat fina år tillsammans hade vi denna efterlängtade, otroliga och enormt talangfulla dansuppvisning att se fram emot. Känns bra att du nu har gjort så att jag har skämt ut mig för en massa människor. Men den stora frågan är ju varför du lockade mig till att välja dig som estetisk verksamhet eftersom jag är smidig som en 80 årig tant och har noll taktkänsla? Men antar att jag får tacka dig för en hel del fina stunder med mina danskompanjer, som fick turen att bli väldigt mycket bättre på att dansa än mig. Tråkigt att behöva erkänna att de roliga stunderna med de tjejerna är det enda positiva du har gett mig under dom här två terminerna.
Kan med glädje nu säga, HEJDÅ DANSHELVETE, KÄNNS FÖRJÄVLA BRA ATT ALDRIG MER BEHÖVA UPPLEVA DIG!!!!! TTYN, you mothafuckaaaaaaaa
Jag </3 dans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0