Vi låser in oss i rutor som vi inte vågar gå ut ifrån

Ska alldeles strax gå och möta Ida och få tillbaka mina papper som hon har lånat och kopierat. Efter det ska jag sysselsätta mig med gööör roligt plugg hela dagen, smart att vänta till sista dagen innan provet att börja när man fattar absolut ingenting av det man har prov på. Bra där Emmmma!
Aja, kvällen igår var super rolig iallafall. Var först ute och gled lite med Lina och Amanda och kollade läget på stan, hihi. Senare mötte vi upp Ida och några fler och då jäklar blev det dags för karuseller. Åkte virvelvinden två gånger OCH Batman TVÅ GÅNGER!!! Så jävla modig är jag, satt dock och blunda hela tiden i batman och ville typ dö men det är ju skitsamma! Vi drog väl hem runt tjugo i två typ och sen sov ida hos mig. Men nu ska jag borsta tänderna, hejs
En annan batman karusell, alltså inte den som var i Kristinehamn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0