That moment I forgot about everything I've been through

Kvällens skönaste låt:
Vincent – The Moment I Met You
Hörde den när jag låg i solariumet idag, hehehe. 

Har nyss ätit kvällsmat och ska nu duscha. Efter det är det dags att skriva klart franska uppsatsen, fan vilken rolig torsdag kväll! Jaja, 1 ynka dag kvar och sen är det heeeeelg. Inte så jävla rockigt dock att hela min helg kommer spenderas i Björneborg eftersom chpk har tävlingar, men så är det. Men på lördag ska ju jag vara med och tävla så det blir ju kul iallafall. Ne nu ska jag duscha

Bild från i lördags, tur att jag var glad och trevlig i början av kvällen iallafall, det är ju nått positivt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0