Om sanningen ska fram

Yoooo, hihi. Har ganska nyss kommit hem ifrån Ida, nu ska jag duscha. Hade jättetrevligt igår, vi drog från ölme rätt tidigt dock eftersom polisen kom men då drog vi vidare till en tjej i stan. Så då var vi där och hade trevligt med massa folk och sen knallade jag och Ida hemmåt vid typ halv 2. Och imorse ringde klockan 9 eftersom chpk hade arbetsdag i Björneborg, göööött! Nej inte riktigt va men så är det ibland. Nu ska jag som sagt duscha och sen gå och lägga mig, är i stort behov av lite sömn. Imorn är det skola, behöver jag ens säga något mer?

Jag och snyggisen hemma hos henne innan vi drog till Ölme
Haha, älskar dig din lilla galning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0