Matematik, ta dig i röven

Har jag nationellt prov i matte imorgon? Ja det har jag. 
Har jag pluggat någonting inför det? Nej det har jag absolut inte!
Bryr jag mig? Inte ett skit!!!!!!!
Innerst inne? Okej lite kanske.....
Vill ju inte få IG, men de senaste dagarna har jag varken haft tiden
eller orken till att lägga ner mig i matten. Får hoppas på ett G iallafall,
annars blir det inte roligt alls. Nu ska jag gå och lägga mig och söve, 
och hoppas på att allt jag behöver kunna inför imorgon kommer leta
upp mig i mina drömmar och svetsa sig fast i min hjärna. Vore ett 
fantastiskt sätt att plugga på, eller vad säger ni kompisar? Det får
gå som det går imorgon, kan iallafall trösta mig med att jag har en 
stor, FET marabou nonstop att ha med mig på provet. Den gör livet 
värt att leva igen! ♥


En sån här awesome tant ska jag bli när jag blir gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0