JÄVLA SKITMORGON!!!!

Är på så fruktansvärt jävla dåligt humör som man kan vara på!! Börjar med att vakna fem i åtta, och tjugo över åtta börjar våran lektion och då är det nationella i engelska så då är det verkligen inte bra att komma försent. Men jag hann iallafall, kastede i mig lite choklad på vägen ner som frukost. Börjar nationella provet som var ganska lätt, och dom säger ni får INTE skriva i word, bara i wordpad för dom har inte rättstavelse grejs. Så jag skrev i wordpad, sparade och mailade in när jag var klar. Så tänkte jag att jag ska titta igenom den en sista gång innan jag drar (av någon konstig anledning eftersom jag redan skickat in den??!?!?!) och då iallafall så ser jag att den är sparad i ett worddokument. Jag skickade alltså in uppsatshelvetet i ett word dokument på något konstigt vis eftersom jag skrev den i wordpad, så nu lär väl min uppsats inte godkännas eller nått. ÄLSKAR MITT LIV, ÄLSKAR MITT FLYT!! Ska gå och lägga mig i fosterställnin inne på toaletten och gråta söner nu, hörs väl när senare om jag någonsin kommer därifrån..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0