Inredar-Emma är i farten

Hej, hihi
Fick något jävla ryck förut och började städa i mitt rum, så nu har jag rensat ut hela skrivbordet så det ska väck, och även min gamla feta tjockteve har jag tänkt ska få försvinna, nu jäklar är byggEmma i farten!!! 
Ska måla om mitt gula soliga rum till värsta emorummet, svart vägg och allt. Hihi nejdå, ska bara ha en svart vägg och resten vitt. Har så jäkla ljust rum eftersom jag har snetak och mitt tak är vitt, så det lär bli gööör bra. Sen ska jag ha mina byråer och allt annat i svart vitt så att allt går i svartvitt, sen blir det lite fotografier och så i färg så att det blir lite liv i skiten, hihihi. Borde fan bli inredare känner jag. Ne nu ska jag sova innan jag får för mig att måla hela rummet i rosa eller nått, hihi godnattis
'
En sån här gosig rackare ska jag införskaffa mig iallafall, en stor en också! :PppPPp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0