I'm ready for sure

Idag besegrade jag min (fram tills idag) oövervinnerliga, eviga fiende MÖRDARBACKEN!!!!!! Får kämpa i den varenda dag och slita för mitt liv (okej, iallafall 2-3 ggr i veckan) och idag när jag hade min nya supersnabba besegramördarbacken-cykel så cyklade jag uppför hela, jävla backen utan att gå en enda gång! Så för första gången på typ 1 år cyklade jag hela vägen hem från stallet utan att gå någonting, DUKTIG MIG!!! Älskar att jag slipper min dumma, tungtrampade gamla rövcykel nu. Måste bara se till att fixa till den nya cykeln lite så kan jag glida omkring på den till skolan och glänsa sen också. Hihihi nu ska jag fira med cocacola och glass


Amanda, Jag och Snarberg i fredags, mmmm marshmallows!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0