I do not want to die inside just to breathe in

Har nyss tagit en dusch, och innan det så kollade jag på mitt älskade gossipgirl. Det var givetvis lika bra som alltid, tröttnar aldrig på den serien. Imorgon är det som sagt skola, och jag är hur otaggad som helst. Vill bara ligga kvar i sängen och sova hela veckan, känns som om jag knappt har sovit någonting under lovet. Men aja, det kommer gå svinfort nu till sommarlovet, och sen är vi lediga i ca 2 underbara månader. Och det är ju himla bra faktiskt. Men nu ska jag äta lite kvällsmat, och sen kolla på The Notebook, så får vi se om jag tycker att den är något att hänga i julgranen.
I thought I could fly, so why did I drown?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0