Down under

Har så inihelvetes jävla ont i min tand, eller vad man nu ska kalla det. Skulle nog snarare använda ordet "ondsinta djävuls klump" om den istället för tand. Jag fick en infektion i den där tanden för flera, flera år sen, så då fick tandläkarna ta ut plumpen ur den och rotfylla, så då blev tanden död. Så egentligen ska jag inte kunna ha ont i den, men nu har rotfyllningen börjat krångla så jag får göra om den hela tiden och nu tror jag att en infektion är på gång igen, och en sån gör så ont att man bara vill dö och feber får man och aaah. Fattar inte varför dom där tjurskalliga tandläkarna inte bara kan rycka ut den här idiot tanden ur käften på mig och sätta in en stift tand, istället för att plåga mig såhär. Dumma idioter, ska seriöst stämma dom för emma plågeri om jag överlever natten. 

Kan ju iallafall passa på att tipsa om en skön låt när jag ändå inte har något bättre för mig än att sitta här och klaga, då blir det ju nått bra med det här aggresions inlägget iallafall. 

Do you come from a land down under
Where women glow and men plunder
Can't you hear, can't you hear the thunder
You better run, you better take cover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0