Den positiva lilla tjejen är försvunnen, blicken är tom, kapitel 17 är bara mörker

Har nyss tagit en lång och skön dusch efter min lilla powerwalk med Ida och snarberg. Fast så liten var den faktiskt inte för vi gick alla ringvägarna runt, och efter det gjorde jag faktiskt lite situps och sånt. Det tar sig ;) Haha nej inte riktigt, meeeeeen iallafall ska ju springa imorn också med skolan, på lisashöjd. Hatar att springa där men vad gör man inte för betyget. Och just det, för er som är hungriga vill jag bara tala om att jag har ätit tacos idag också hihihi nu blev ni lite mer hungriga vaavavaaa. Men nu ska jag gå ner till tvn och sen är det läggdags som gäller, godnattis! 

Bilder från imorseee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0