Borde lära mig att hålla käften stängd ibland

Har rätt så nyss kommit hem från skolan. Nu ska jag äta och sen ska jag möta Hanna i stallet om en stund så ska vi rida ut. Är inte så taggad på det just nu faktiskt, fast egentligen är jag inte taggad på någonting just nu eftersom jag är på dåligt humör, meeen så är det. Blir bra bara jag väl kommer ner till stallet, Hannas glada humör smittar mig alltid, tack för det sötis! Unnar mig riktig fettomat idag, nuggets och pomfrites. Sitter fint de när man är grinig. Har förövrigt kommit på redan nu vad jag önskar mig i födelsedagpresent förresten, tror nämligen att jag skulle behöva en kurs i att lära sig hålla käften stängd ibland. Kanske kan få den i förskott? Behövs ju tydligen, och är ju rätt långt kvar till 7:e november faktiskt. 


Hahaha, så jävla passande bild

Kommentarer
Postat av: skååål kompis

klockren bild där du Emma! :D

2011-05-16 @ 16:52:45
Postat av: Emma hihihi

Hahahaha eller hur, kände det jag med faktiskt!

2011-05-16 @ 20:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0