Så säg hejdå, för livet går vidare, och kom ihåg att det finns nåt som är finare

Hallo
Har nyss käkat kyckligsallad. Känner mig rätt duktig som valde kycklingsallad istället för pizza, speciellt med tanke på vad trött jag är efter min och Hannas stalldag. Vi har ju haft en slags teoridag med några småtjejer i stallet och det här ska jag och hanna redovisa på nästa ulk-kurs. Har varit i stallet från 7.15 till 15.30 typ, så är rätt så slut nu.
Men nu ska jag duscha och sen söve en stund, och ikväll ska jag träffa Ida igen. Lär ju somna, oavsett vad vi ska göra. Fast är på något konstigt vis sugen både på att ha filmmyskväll och att dra ut och hitta på något roligt. Skumt, hähähä. Aja, vi får se vad som händer. Nu, duschen var det ja.
Tur att pepsi finns där och är frivillig till att ta mina rester när jag inte orkar äta upp. Vore ju fruktansvärt om det blev kvar några ynka kycklingbitar till soptunnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0