Oh, pretty pretty please, don't you ever feel, Like you're less than fuckin' perfect

Tjaaao där!
Just nu sitter jag och tuggar i mig fil och flingor, mina special K röda bär som vanligt. Älskar dom, mums! Fick sluta efter matten eftersom det var massa inställda lektioner. Så jag var hemma halv 1 istället för 15.20. Inga fel alls faktiskt. Är på värsta toppenbraiga humöret, och nu ska jag åka till stallet. PUSS!

Men ååååååh, har ju suttit här och tagit massa bilder, men nu krånglar det så dom går inte att ladda upp. Ger er några braiga låtar istället som gör mig glad!
Dave Barnes – Little Lies
The Playtones – The King
Paul Simon – You Can Call Me Al
Vampire Weekend – White Sky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0