Aiming for the bottom's never been my choice, can I open the door and begin to voice

Sitter här och dricker cola. Illa. Men får skylla på att det är lillördag. Har ett sånt jävla godissug idag så det är fan sjuuuukt, vill bara moffa i mig massa godis! Vill äta godis, titta på godis, sova med godis, andas godis helt enkelt! Okej, där blev det kanske lite läskigt men ni fattar vad jag menaaaaaar. Och det värsta är att jag redan har ätit choklad men är fortfarande lika godissugen för det. Men nu ska jag sluta tjata om godis, vet inte om jag ska rida idag. Får se. Nu ska jag ladda hem resten av cougar town säsong 1, dör snart om jag inte får se resten!
Dreaming I can see the sun
Long gone with time to run
Make my day, come on let me out
Can I open the door and begin to shout
Dreaming I can see the sun
Dreaming I can see the sun
Long gone with time to run
Make my day, come on let me out
Can I open the door and begin to shout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0