You can't break a broken heart

Har suttit hela dagen och pillat på min nya mobil! Ja ni hörde rätt kära läsare, jag har fått en ny mobil! Kom hem från stallet igår vid halv 10 när jag hade varit barnvakt, och då berättar pappa att han har varit iväg och köpt en sån mobil som jag vill ha, fast till SIG. Och då blev jag sur och drog hem till Ida direkt eftersom jag skulle dit och kolla på film med henne. Sen kom jag hem när alla sov på kvällen, och imorse hade pappa redan åkt till jobbet. Men när han kom hem så retade han mig först med sin nya mobil, och sen tar han helt plötsligt fram en till ny, likadan mobil. Så då hade han köpt en till sig och en till mig den luringen, hahaha. Så nu är jag väldigt nöjd över att slippa den där gamla sony ericssonen som knappt funkade. Så just nu håller jag på att lägga in massa bra musik på min nya älskade samsung galaxy 5. Ingen märkvärdig mobil, kanonbra för mig alltså. Skulle aldrig vilja ha en iphone 4 eftersom jag bara skulle tappa den och ha sönder den det första jag gjorde, det vet ju mina vänner i skolan hur ofta mina föredetta mobiler har fått åka i backen hihihi.
Tack pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0