Tröttis

Trött är vad jag är just nu, rätt så konstigt ändå eftersom jag var riktigt pigg hemma hos Ida men så fort jag kom hem blev jag dödstrött. Har sovit flera gånger idag i skolan så borde ju vara pigg egentligen men tydligen inte. Slutade skolan ca 12.10 idag, hade franska sista lektionen och fick reda på att jag får VG som slutbetyg i franska A, rätt så jävla gött faktiskt! Sen vart det stallet, gick ut och gick med hästen. Orkade inte rida. Sen var jag barnvakt och fick öva mina matlagningstalanger, de åt iallafall upp maten och ingen spydde så så illa kan det inte ha varit, hihi. Åkte hem vid halv 10 ikväll ungefär men då drog jag raka vägen hem till Idis istället och kollade på film och myste med popcorn och glass. Går bra för mig att vara nyttig som ni märker! Kom nyss hem, så nu ska jag sova, skriver mer imorgon.
google bilder ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0