Ge mig något som tar mig nånstans

Hej, har nyss kommit in från det unerbara vädret. Har legat och solat i 1 h ungefär och nu ska jag till stallet och rida. Senare ska jag hem till Ida och så sover jag där inatt igen, vi ska ha myskväll i hennes husvagn. Spenderade gårkvällen också med Ida, vi cyklade omkring i våran lilla stad och letade äventyr, vi hamnade inte i något bättre äventyr än lite jordgubbsätande på en bänk i en lekpark, men det kan vara nog med äventyr när man är med Ida, hihi. Sen åkte vi hem till henne och sov där.
Imorse kom mamma och hämtade oss 10, då ledde vägen till Karlstad där det blev några klädinköp. Köpte 2 linnen, en kofta, jeansshorts, en bikini och en kjol Visar det någon annan dag, om jag örkeeeeer. Nu ska jag somsagt till stallet, så ha det bra mina vänner, det ska iallafall jag ha och njuta av ledigheten och vädret. PUSS
Bikinin jag köpte idag, dock väldigt mycket mer knallrosa i verkligheten. Me like, hiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0