But I could never find the words to say stay

Hallooo, orkar inte skriva så mycket om helgen men kan ju berätta att jag hade en jättemysig och rolig kväll/natt i husvagnen med Ida inatt. Var dock inte roligt att bli attackerad av världens största kackerlacka, men sånt är livet! Nu ska jag gå ut och sola och sen blir det stallet. Ikväll ska jag gå ut och gå också när det inte är så varmt, för det är jävligt välbehövligt. Har levt som en kung de senaste dagarna i mat- och godisväg så lite motion lär inte skada. Här kommer massa bilder från hela helgen.
FREDAG
VARNING, häll aldrig nypoppade, varma popcorn i en plastpåse
LÖRDAG
Var ute och åkte motorcykel med idas coola farsa, hell yeah hihihih
Här sov vi inatt, mysigt som bara den!!!
Haha, min stackars blåa stortå :(( Razzel trampade på den i säffle förra helgen och mosade den, och den är fortfarande blå som ni ser, hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0