Home is whenever I'm with you

Har nyss tagit en varm, lång dusch. Asagött får jag nog säga faktiskt! Förbannat förkyld är jag också, och det är hemskt. Det är så träligt när man är sådär förkyld så man bara vill ligga hemma och sova men inte tillräckligt sjuk för att stanna hemma. Men jag knarkar nässpray, cyx, halstabletter och ibumetin så jag ska nog överleva det här hoppas jag!
Slutade tjugo i två idag för våran sista lektion var inställd. Så då blev franska våran sista lektion, och då hade vi prov. Gick faktiskt jättebra. Tur det för jag hade pluggat som en dåre dagarna innan på alla glosorna, så jag hade blivit vääääääääldigt sur om det inte hade gått bra.
Gick både till och hem ifrån stallet idag, + till och hem ifrån skolan. Duktig mig. Är ju dock den enda motionen jag får just nu eftersom jag inte kan gymma eftersom jag är så förkyld. SURT. Aja, rör lite på fläsket iallafall genom att gå. Men nu ska jag glo på ännu ett avsnitt av Vänner, säsong 1. Så jäkla bra! Hejdå
Gårdagens klädsel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0