The memories fade, like looking through a fogged mirror

Har haft en ganska så väldigt hektisk helg känner jag, men väldigt rolig! I fredags hade jag styrketräning på idrotten som var sista lektionen, och sen fick jag skynda mig hem och sen skynda vidare till stallet och så red jag ut med hanna. Sen åkte jag hem direkt och duschade och packade och sen bar det av hem till hanna och så sov jag där.
Och i lördags skulle vi vara på scandic hotell halv 9, och vi skulle hinna morgonfodra innan så då fick vi gå upp tidigt. Sen hade vi fullt upp med massa grupparbeten och övningar och föreläsningarn från halv 9 till sju på kvällen. Sen hade jag och hanna tänkt ta ett dopp i poolen på kvällen, men den var ca 15 meter lång och skitliten, en riktig besvikelse alltså! Men sen så hittade jag och hanna ett solarium istället, och då var min kväll räddad! Så nu är jag liiite brunare.
Och idag då så höll vi på mellan nio och 3 på scandic, sen fick vi åka hem. Då åt jag lite snabbt och sen åkte jag och mamma direkt ner till stallet till gosen, lastade och så åkte vi iväg till Hedhult och red där i ridhuset. Första gången jag red ett dressyrpass för iår, och det gick verkligen jättebra! Långt över förväntan eftersom vi bara har tränat kondition i skogen hitills. Så det var kul! Men nu ska jag sova för jag är typ helt jävla död, så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0