Take all the courage you have left wasted on fixing all the problems, that you made in your own head

Har ganska så nyligen kommit hem från årsmötet, det gick bra, det var god pizza. Är jävligt förkyld så jag nyste nyss 9 gånger i rad, coolt. Ska snart lägga mig och sova, tror dock inte det kommer gå så bra för jag har en sån förbannad jävla rethosta som irreterar min stackars hals hela tiden. Göteborg horseshow om 2 dar, skräll att jag är sjuk då! Mamma sa nyss att vi måste sluta åka till göteborg för att jag jämt blir sjuk då, HeHEhe. Hejdåda.
Var lite glad igår morse, av någon anledning. Kan ju inte ha varit för att spegeln var ren iallafall, för den har minsann sett renare dar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0