Stand up little girl

Har alldeles nyss bakat chokladmuffins som jag och Ida ska äta imorn när vi är i Branäs och åker skidor, ska ju somsagt dit med skolan. Funnyyyy! Så nu är jag mätt och go efter att ha proppat i mig några nybakade muffinsar, nam nam.
Har väl varit en helt vanlig dag annars, skulle egentligen ha ridit ut med Hanna men det skippade jag eftersom det regnar. Hoppas på betydligt bättre väder imorn i Branäs annars blir jag sur!
Men nu ska jag packa iordning det sista inför imorn och duscha, och efter Top model blir det sängen. Samling halv 6 imorn vid skolan, underbart eller vad???!! Aja, får väl sova lite på bussen antar jag. Fast jag och Ida ska kolla på Meangirls 2 också! Det gillas. Aja, det var allt jag hade att berätta idag. Hejs
Bilderna är ifrån förra året när jag var i säfsen med familjen + Hanna, får väl hoppas att det går lite bättre imorn, skulle inte alls uppskatta att komma hem med något brutet ben!

Dagens låtar:
JJ – Things Will Never Be The Same Again
Ke$ha – We R Who We R
Bruno Mars – Grenade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0