Ingen kommer hit för att återvända

Har nyss ätit våfflor, och även lite glass på det. Igår åt jag nuggets och pomfrits. Går bra för mig att vara nyttig som ni märker. Har iallafall haft en kort skoldag idag, slutade halv 1. Hade franska sista lektionen och hade världens sämsta humör, Ida blev den lyckliga som fick stå ut med det, grattis! Men nu 'r jag mätt och go så nu är jag bara trött. Skulle egentligen ha ridit ut med Susanne sen men hon var sjuk så jag får se om jag tar en tur själv eller om hesten får vila. Tror starkt på det sista alternativet. Nu ska jag göra något annat, hejs.


Ingen kommer hit för att återvända
Man tänker på sig själv först
Ingen annan
En enkel regel
Cirkeln sluts igen
Vid ringen på centralen
I den stora stygga stan
Ingen annanstans
kan man vara ensam som just här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0