Välkommen in

Gick kanonbra idag när jag tävlade. I första klassen som var 90 cm clear round nollade vi, och han var verkligen jättefin. Väldigt uppmärksam men ändå pigg och alert. I andra klassen som var 90 cm A:1a, och som även var lagklassen så gick vi nolla i grunden. Han var väldigt bra här med, men han blev lite stark mot och efter hindrena. I omhoppningen sen så petade vi naturligtvis första hindret, men det kändes bra ändå. Razzel var lite trött i slutet, men det är ju inte så konstigt eftersom vi gick in och ut 3 gånger till tävlingsbanan, och så då måste ju hästarna ladda om hela tiden. Men jag är jättenöjd med dagen i helhet och längtar redan till nästa lagtävling som är nästa helg i Torsby. Nu har jag alldeles nyss tagit en dusch och ska börja fixa mig. Ska träffa några av tjejerna från igår ikväll. Blir säkert trevligt! Ha en bra valborg, hejdådådå! 

Älskar kvalitén på mina bilden, min kamera är bäst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0