These streets - Paolo Nutini

Har suttit och kämpat med att göra en inbakad fläta i typ en timme nu, men det går inte!!!!!! Lyckas på något vis göra utåtbakad fläta hela tiden när jag gör på mig själv, men nu får den vara så. Orkar inte krångla mer.
Blev klar hyfsat snabbt i stallet idag så fick massa tid över nu på eftermiddagen, så jag ska ta tag lite, LITE i mitt liv och sätta mig och träna på det gamla nationella matteprovet vi fick med oss hem under lovet. Har inprincip kastat in det under sängen för att slippa se det hitills eftersom det är krångligare än vad min hjärna vill klara av, men nu får jag väl möta döden då och ta fram det igen. Vid halv 8 drar jag till ica och möter brudisarna och sen beger vi oss hem till Ida och grillar hela natten lång! Eller ja, till halv 12 kanske för min del. Måste vara i stallet ca 05:45 imorgon så det blir inte sent för mig ikväll. Och imorn är det tävling som gäller, gud så kul! Men ni får ha en bra fredag, så har jag det också. BRA, klart slut.
Hahaha måste bara säga att jag älskar texterna jag hittar på google! Så jävla rätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0