I've been trying but I don't know what to do or say.

Hallå där! Jag har ganska så nyss kommit hem ifrån stallet, jag gick hem idag och det var varmt i det här underbara vädret ska jag säga er! Igår hade ju jag och brudarna från stallet grillkväll hemma hos mig. Vi satt i mitt uterum med ljus och värmegrejer och åt god mat och myste sönder. Mycket trevligt, måste göras om. Sen gick jag och Hanna hem till henne och så sov jag där. Vi somnade relativt tidigt men var lika trötta för det imorse när klockan ringde 9.00, det inte lätt att vara lat. Då gick vi till stallet och gjorde grejerna och så var jag med när hovslagarn satte sulor på Razzel, så nu slipper vi förhoppningsvis fler hältor orsakade av dumma stenar. Nu ska jag gå ut och lägga mig i solen och blir brun tills ikväll, då ska jag tillbaks till stallet och hoppa. Lägger upp en liten bildbomb senare idag från när jag var med Hanna på tävling i måndags. Ha en fin dag allihopa, nu kommer bilder från igår. 

Passar på att slänga upp en bild på min goda glass som jag äter just nu också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0