I'm bound to wander down that one way road.

Godmorgon, eller ska jag säga tröttmorgon...? 
Kunde inte sova för fem öre igår när jag gick och la mig så jag somnade nog inte förräns runt 2, göööör härligt när jag skulle upp 9 idag! Men det är mest för att jag ska kunna somna ikväll och vara pigg imorn som klockan fick ringa så tidigt idag. Har nyss ätit frukost och nu ska jag fixa iordning mina tävlingskläder och lite annat smått och gott som behöver vara iordning inför imorn, och sen ska jag cykla ner till stallet. Lär fastna i stallet ett bra tag idag så jag tar med mig vattenflaska och äpple, sen sparar jag mig till grillningen hos Ida ikväll! Har inget mer att säga så hejda
Så här bra var jag och Hanna på att göra pannkakor i tisdags....... Ingen kommentar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0