Herregud

Jag har fått en ny hobby! Nämligen att sitta och räkna statusuppdateringar på facebook som handlar om färjestad på ett eller annat vis. Är uppe i 16 st, och alla dom har skrivits nu under kvällen bara. Seriöst, vad är det jag har missat med färjestad och hockey som gör alla andra helt maddafakking galna? Kanske ska ta och kolla in BBC news och se om det står något där om det här? NEJ JUST DET, det är ju bara ett hockey-SM. Det händer varenda år och ändå är folk lika crazy. Nej, nu ska jag återgå till min nya hobby, gissar på att det kommit minst 3 nya statusuppdateringar om hockey medans jag skrev det här inlägget.
Det här är det enda roliga med hockey. När spelarna slåss och dummar sig, det gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0