Follow through

Vet att texten är minimal, men jag hittar inte vart man ändrar det i stilmallen och orkar inte sätta mig och krångla just nu så ni får väl ta fram ett förstoringsglas eller nått. 

Hittade faktiskt en sadel idag på Färjestad, wiiie! Eller ja, vi har inte köpt den än men vi har lånat med den hem så jag har provridit i den hemma på ridbanan ikväll. Vi ska lämna tillbaks den på måndag, om vi inte köper den då vilket vi antagligen kommer göra eftersom den verkar ligga bra och allt. Det är en begagnad hoppsadel av märket Santa cruz, men den är inte använd mycket alls och i väldigt fint skick. Duger finemang åt mig och Razzel! Nu ska jag duscha, och sen lär jag gå och lägga mig eller något för jag är verkligen svin trött. Så jag får väl säga godnatt då!
Färjestadshopen, bästa hästaffären som finns enligt mig!
Självaste Färjestadtravbanan, syns jättedåligt på bilden dock.

Mamma och Razzel






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0