Smooth criminal

Jag är trött. Eller nej, jag är grymt trött. Jag är läskigt trött. Inte så konstigt med tanke på att jag gick upp 7 imorse för att åka till stallet och fodra. Kom hem vid halv 10, då gick jag och la mig i den underbart sköna soffan, men kunde inte somna för någon av mina grannar var en retarded idiot och höll på och sågade med en motorsåg eller något liknande, inte så jäkla lätt att somna då kan jag berätta. Låg och vilade i soffan och kollade på tv i flera timmar iaf, skönt att vara lite lat!

Sen vid typ 2 började mamsen steka pannkakor så dom åt vi upp sen! Dom smakade smaskens, haha pannkaka är ju min favoritmat! =D Vid halv 4 drog jag hem till gabb så då cyklade vi till stallet och skrittade ut en sväng i skogen. Sen cyklade vi hem och jag hann se slutet på oth, och det var skit spännande för det var 2 som blev skjutna, så nu väntar en otålig emma på att se fortsättningen nästa söndag. Dock så skulle gabriella ladda hem nästa avsnitt och kolla så jag får tvinga henne att berätta vad som hände i skolan imorn! :DddD

Efter att jag sett slutet på one tree hill så gick jag upp till duschen och tog en lång, varm, skön dusch, och det var alldeles alldeles underbart för jag frös som en eskimå men nu är jag varm som en indian igen! :D

Men nu ska jag sova, annars lär min hjärna ignorera alarmet imorn klockan halv 7...  Och det vore ju hemskt tråkigt om jag skulle få en ofrivillig sovmorgon.........................

Godnatt :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0