Samson

Regina Spektor – Samson
lyssna, grymt fin låt.

Har precis pluggat matte, och det var fan inte roligt alltså, men nu har jag bara 4 tal kvar av dom som ska va klara den här veckan, och dom tar jag på matten imorn i skolan. Något mer som inte var roligt var att cykla hela vägen från brogårn upp för alla branta backar upp till djurgårn i motvind. Usch, ingenting för mig som är så lat. Hade samhäll först idag i skolan, vi blev klara med vårt grupparbete om miljöpartiet :-) Sen hade jag klassråd, sen matte och sist franska. Hade muntligt glosförhör, och förengånsskull hade jag tränat på så att jag också kunde vara med och svara, duktig emma. 

Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem, och det gör hon vid halv 4. Då ska jag tvinga henne att åka till ejes och köpa vanliljkrämbullar och sen cola på ica, är så galet sugen på kränbullar och cola så det är ju läskigt nästan. Läskigt onyttigt äre ju också men det skiter jag fullständigt i en sån här onsdag, vill jag ha fika och cola då ska jag få det också, och så är det bara. Senare blir det stallet i guess. 
Hejdå


gammal bild från när jag prova gabbis glasögon, svär på att jag kommer få skaffa glasögon snart. Får ont i huvudet när jag läser, och om jag sitter längst bak i klassrummet när det är genomgång på tavlan så får jag verkligen anstränga mig för att fokusera blicken så jag ser vad som stå på tavlan. Inte bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0