please please please

tjaaa
Slutade halv 2 idag istället för kvart över tre för den sista lektionen som är idrott blev inställd, kan det bli bättre?! Nej tror nog inte det, slapp idrotten och fick sluta tidigt ju, svårslaget. Så jag har bara haft historia och samhäll idag, dansen imorse var också inställd. Synd att jag inte visste det igår, då hade jag fått en rätt skön sovmorgon idag. Aja, så kan det va.

Ska göra iordning någon mat nu och äta och sen ska jag försöka dra mig ner mot stallet, tänkte tömköra razzel idag + rida i gräshagen lite. Ska även fixa allting åt mysan eftersom hanna är iväg på bröllop eller vad det var hon skulle på. Så nu är jag en busy woman för några timmar framåt, så hejdå =)


imorse, haha ser ut som att jag är ginger, är jag ju inte kan jag tala om, blev bara konstigt ljus, jag har faktiskt en själ ;)


HAHA så här blir det om man har ett fönster bakom sig, haha min kamera är cp


Shout Out Louds – Please Please Please


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0