Limb by limb

Holas amigos!
Är förmodligen dom enda orden jag kan säga på spanska, men det är ju ganska bra för en som aldrig läst spanska, right? :D Har varit så jäkla seg hela dagen, har typ gått omkring som en zombie. Loggade in på datorn en smabbis imorse innan skolan, och det var så sjukt läskigt då för när jag tittade rakt fram så såg jag typ som rullande blixtar i vänstra ögonvrån, men när jag tittade åt vänster för att se vad det var så såg jag dom inte, utan dom var fortfarande i ögonvrån så det var skit störande för jag kunde ju aldrig se vad det var. Och det blev skit jobbigt att läsa typ texter på fb osv för jag blev ju typ helt yr när jag försökte ignorera blixtarna och aaah, helt galet. Men mormor sa nyss att det kan bli så om man är överansträngd eller så, men det låter ju konstigt för jag är verkligen inte överansträngd, hahaha!
På matten idag i skolan iaf, så fick jag en sån hemsk, jävlig, plågsam, sprängande huvudvärk så jag kände för att bara springa ut ur klassrummet och lägga mig på en bänk och blunda och tjuta. Men riktigt så dramatisk var jag inte, nöjde mig med att gå till skolsköterskan och få huvudvärks tablett! Funkade det med. Fast jag har fortfarande lite huvudvärk men inte värre än att man står ut med den :)
Slutade halv 1 då drog jag till stallet och red ut med hanna. När jag kom hem var mormor och morfar och farmor och farfar här eftersom mamma fyller 42 idag, och så har vi satt upp ett super stort partytält som vi ska ha på fredag när pappa fyller 50 år. Sen fikade vi ju givetvis också, ett måste ju! =D
Nu ska jag ta mig en varm, lång, skön dusch!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0