You think you are a moviestar

YES. Nu vet jag vad jag ska köpa i julklapp till mamsen och pappsen. Har funderat på detta ett litet tag, för jag brukar alltid vara ut i sista stund och så slutar det med att jag köper något fult litet ljus på hemtex typ. Men eftersom jag rätt nyss har fyllt år och har mycket pengar kvar från stockholms resan så ska dom få riktigt fina presenter i år! Pappa har sagt tidigare att han vill ha en ordentlig ficklampa att ha när han är ute och går i mörket, så då hittade jag den här på clasohlson, blir ju perfa!

Och till mamma blir det en lila spikmatta, just för att jag vet att hon tycker det är gött att ligga på spikmatta, och hon har tänkt köpa en tidigare men det blev aldrig så.


Är jag en underbar dotter eller är jag en underbar dotter? En underbar dotter såklart ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0