Tonight - Lykke Li

Har precis kommit hem från stallet, det var bara en hovböld Razzel hade så han kommer vara bra om bara några dagar igen. :D:D:D:D awesome. Morgonfodrade med hanna imorse vid halv 8, sen har vi putsat och grejat, och städat våra skåp så nu är alla våra saker skitfina och vi har gör prydliga skåp, gillas. Mycket lättare att hitta allting då. Sen åkte vi hem till hanna och hann sätta oss och kolla ca 10 min på första avsnittet i true blood säsong 2, sen ringde mamma och sa att jag skulle åka till stallet och möta upp våran hovslagare, hahaha dålig timing. Nu ska jag göra någon mat innan jag hungrar ihjäl och sen ska jag ta en låååång och varm dusch. Hejs


i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0