Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Jävlar i havet vad jag gillar den här låten:
Daniel Adams-Ray – Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Så sjukt bra! Hela det albumet med Daniel Adams-Ray är ju bra, men låten ovan + dom här 2 är mina favoriter:
Daniel Adams-Ray – Gryningspyromanen
Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan

Dåså, då var det sagt och avklarat, heohahoha. Vet inte vad jag ska skriva. Var läskigt att åka buss imorse, den åkte på tvären för att det var så halkigt i snön. Uschskyamej. Slutade halv ett, och då gick det iallafall bra att åka buss hem. Jag och gabriella drog hem till mig och käka tacos, se drog vi till stallet och fixade grejerna åt våra små pållisar. När jag kom hem satte jag mig och pluggade ett tag inför no-provet imorn, så nu kan jag det faktiskt! Satsar på ett jävla vg förfan. Boo-ya. Hahaha nej nu ska jag ge mig, är alldeles för trött för att det ska vara nyttigt, var nämligen ute och gick med pappsen för en liten stund sen, höll på att slita mig flera gånger. Nu ska jag sova så jag är pigg imorn, hejs.


åååh vilken charmig, gammal bild. Skitfint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0