Det fanns en tid då ingenting kändes som mycket mer

Fyfan vad jag hatar det här pissvädret. Regnar och är kallt hela tiden, vill gå i ide tills det blir vår igen känner jag :( Har precis bytt om till sköna och gosiga mjukiskläder eftersom mina andra kläder var blöta efter att ha cyklat hem i regnet. Underbart. Ska nu gosa ner mig med en filt och kolla på gossipgirl avsnittet från igår, missade det eftersom jag och Gabriella var och sola istället. Blir ingen ridning idag heller, jag och hanna bestämde oss för att skita i att ta våran skrittur pga av äckelregnet.

Igår var jag högst upp. Imorgon är jag nedanför
Jag ser inga gnistor slå ifrån min egen glöd
Jag vill känna mer, Se mer än jag ser. Något kommer brännas ned
En miljon på banken men ingenting att leva för


Har min nya, mysiga mössa på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0