I'D RATHER BE WITH YOU

hallelåja
sitter här och pluggar som värsta pluggisen, tränar på min bokredovisning inför imorn. vill ju höja mig i svenskan så det är väl bara att träna snällt och fjäska. fast det går inte så bra med fjäsket för linda............. hahah. var iaf trött som jag vet inte vad idag i skolan, fick verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna på morronen och på eftermiddan hade jag huvudvärk. strålande! efter skolan åkte jag och mamma till stallet, sen hem och så åt jag och nu är jag här. ska väl fortsätta träna antar jag. plus att jag saknar min lilla pieter så himla mycket. går inte en enda dag utan att jag tänker på den underbara lilla busponnyn. gud vad jag skulle vilja kunna trolla ibland, så jag kunde få tillbaka honom. värsta beslutet jag har tagit i hela mitt liv, men det var ju vad som var bäst. För Pieter iaf, inte för mig... menmen, det som har hänt har hänt, men jag kommer aldrig glömma den hästen. känns som att han är inristad i mitt huvud ibland.


livet är väl till för att man ska glömma,
men du lever kvar i mina drömmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0