HAPPYFACE

tjaHEj
Var och tävlade i Gullspång idag, det gick skitbra! Min plutt var så duktig!

klass 1, 90 cm avd B:
kändes bra, gick felfritt! vägrade dock få förbi högtalaranläggningen först, och det var ett hinder precis brevid den, men då fick razzel känna på spöet så då gick han! Unghästarna skulle tydligen också va med på prisutdelningen men det visste inte jag, så då hade vi redan sadlat av honom, så då gick jag in utan häst till prisutdelningen, och tog emot min rosett :D skippade dock ärevarvet ;)

Klass 2, 1 m avd B:
 Kändes ännu bättre i den här klassen. Razzel mer framåt och vaken och jag red mer aktivt, guldstjärna till mig! Gick felfritt även här, så den här gången red jag in på prisutdelningen, fick rosett och plakett :) var även första gången Razzel fick galoppera ärevarv, han tyckte det var skitkul, han avslutade ärevarvet med att sparka bakut ;)

Toppendag har det varit idag, tack hanna, madde och emelie för att ni kom och heja på mig :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0