I lågornas sken fanns mitt hopp

Tjoooooo
Sitter och letar efter lite tävlingar just nu i tdb. Förhoppningsvis blir min och Razzels första tävling 9/4, på Karlstad Ridklubb. Razzel ska ju skos 19 januari så efter det kör vi igång direkt, så då borde vi ju vara i form till april. Usch vad tävlingssugen jag blev nu. Men lite tålamod får man allt ha. Har ridit ut på donna idag med hanna och mysan, var så himla mysigt i snön. Och så hade vi skidglasögon för att slippa få all snö i ögonen, hahaha. Är det snöstorm så är det! Men mysigt var det iallafall, och donna är ju så go så. Är så snällt av emelie och madde att jag får låna henne.

Imorn ska jag inte göra något allt för speciellt, ska gå ner med gabbi till stallet på förmiddan och göra grejerna och sen på eftermiddan ska jag åka till crk och kolla på julshowen med hanna och gabbi. Men nu ska jag fortsätta leta tävlingar, liiiiite störande bara att det är många tävlingar som inte kommit upp för hösten 2011 än, är bara några få. Och jag vet, jag vet, det är väldigt långt kvar till höst 2011 men iallafall, jag vill veta nu nu nu vilka tävlingar vi ska åka på! Godnatt.

Bilder från tävlingar 2010

Fryksdalens RS


Amnebygdens Ryttarförening


Göta ryttarförening


Grums Ridklubb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0