Femtonde december tvåtusentio

Ååååååååh, vad jag älskar att spendera mina eftermiddagar/kvällar med en jävla massa plugg. Kan inte skolan nöja sig med att plåga oss under dagarna? gaaaaaaah. Får snart ett aggresivitets utbrott för att jag har slutprov i natur imorn och det är en hel massa som inte vill in i mitt huvud. Och sen har vi en go, liten engelskauppgift på eftermiddagen imorn som ska vara förberedd och klar att redovisas, när ska jag hinna förbereda den jäveln? Längtar till imorgon eftermiddag, då är allting klart och då är det bara några få dagar kvar till det älskade efterlängtade underbara jullovet. Det är alldeles väldigt välkommet just nu känner jag. Ska fortsätta tortera mig nu. Ni vet iallafall att jag lever nu, än så länge..... Är inte lika säker på att jag kommer vara så värst levande imorgon faktiskt.

Ni får de enda nya bilderna jag har, de är ifrån måndag och jag visade vad jag hade på mig eftersom det var nytt. Både skjortan och legginsen är från jc:
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0