Don't listen to all the people who hate, cause all they do is make your mistakes for you

Har inte varit i skolan idag, skulle bara ha haft dans och idrott för de andra lektionerna var inställda, och jag hade ont i huvudet så då stannade jag hemma istället. Mamma tvingade mig dock att julpynta eftersom jag var hemma, så nu är det riktig julstämning här hemma! Och det är ju faktiskt bara 1 vecka kvar till julafton idag.
Vet inte riktigt hur det gick på provet igår, kändes inge bra så vi får väl se. Var och gymmade med Hanna på kvällen, och körde riktigt hårt faktiskt! Konstigt nog har jag ingen träningsverk idag? Skumt. Men jag klagar inte. Har nyss ätit tacos, åt det igår också. Skulle kunna äta det varje dag hela veckan. Så underbart gott. Men nu ska jag gå och borsta tänderna, har inte hunnit (orkat) det än. Hejs

'And you know in the end it'll be okay
Cause all that really matters are the steps you take
And everything else falls into place

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0