I'm not pop

Sitter och kollar på ridgrejer på färjestad shopens hemsida och usch vad jobbigt det blev nu när jag såg vad mycket det är jag behöver köpa till mig och Razzel :c


blev ganska liten text på bilden såg jag men ni får stå ut ;)

1. Stigbyglar.
2. Veredus skydd (behöver egentligen inte, men vill ha!)
3. Nytt bett, ska pröva en strl mindre, känns som att razzels bett är en gnutta för stort.
4. tömkörningsgjord. Inget måste egentligen eftersom jag gör maddes specialare och fäster i sadeln men det blir smidigare med en riktig tömkörningsgjord ;)
5. Mountainhorse Kep hjälm. Min har blivit så sliten, så jag vill ha en kep hjälm nu!
6. Ridbyxor.
7. RIDSTÖVLAR
8. Tröja att rida i, har typ inga!
9   -||-
10. -||-
11. Långärmad skjorta att tävla i när det är varmt.
12. HOPPSADEL, min ligger inte helt bra.
13. Dressyrsadel, har ingen :c 
14. Sån här grej man hänger kavajen i.
15. Sårspray. Han har rätt lätt att få små sår så behöver verkligen sårspray.
16. Sån här salva man smörjer på sår, tror den hjälper till att hålla flugor osv borta. 
17. Något slags kylgel att ha på razzels ben efter hoppträningar/tävlingar. Har iofs kyl lera men vet ju inte hur man använder det, men madde får lära mig :D

Aja det här var iaf lite saker jag vill ha/behöver just nu. Får gå och be pappi snällt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0