FREDAG

Tjobre
jag sitter här och taggar inför "smurfhoppning" imorn, hahah. ska vara med och hoppa 70 och 90 cm. hoppade lite på ridbanan idag och det gick schetbra, så nu hoppas jag att han sköter sig lika bra imorn :-) på kvällen kommer kanske gabbi (larsson) to my place, så då ska vi kolla på alice in wonderland. inga fel. sen kan jag ju nämna att jag inte har en aning om hur det gick idag på np i matte, kändes både bra och dåligt så vem vet hur det gick. aja, nu ska jag gå ner och hämta cola =D

bra låt:
dallas friends-lisa miskowski, eller hur fan hon stavas. 

I saw the stars you were tangeled in, it didn't look so comfortable... no, no
But you, you laughed so hard and I cried out your name
Please tell me what to do... you, you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0