Don't be a drag just be a queen, whether you're broke or evergreen

Har rätt nyss kommit hem från skolan, så nu ska jag snart åka iväg till stallet. Ikväll ska vi hem till farmor och farfar och fira farmor som fyller år, grattis! Sen ska jag försöka hinna ut på en powerwalk, och sen är det sovdags så att jag är pigg och utvilad tills imorgon, eftersom vi tydligen har nationella i franska hela förmiddagen. Vill bara dö bara jag tänker på det. Jag är så jävla sämst på franska, så det kommer gå åt helvete. Men men, finns viktigare saker här i livet än en sketen franska A kurs som kan ta sig där solen inte skiner. PUSS
2 bilder jag tog lite fort imorse, var sen och stressad SOM VANLIGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0