Aldrig kommer allt tillbaks

Igår var en bra dag! Var först på tävling i Torsby, vilket gick jättebra. Kändes sådär i första klassen, men i andra klassen gick det toppenbra! Sen på kvällen kom Amanda och Ida hit och så grillade vi och myste. Eller ah, grillade och grillade, jag var ju inte sådär jättebra på det där med att tända grillen så det slutade med att vi fick steka fläskfilen hahaha. Men gott var det ändå så inga klagomål här inte! Sen sov idis hos mig, och nu snart ska jag dra till stallet i det underbara vädret.
Lite bilder från igår
Lägg märke till min nya, supercoola mobil på bordet, hahahaha. Min blev paj så fick ta den här 

Jag är bäst på att grilla marshmallows

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0