We’ll walk this road together, through the storm

Det är is ute under snön. Det fick jag känna på idag när jag cyklade till stallet, drog mig rätt så jävla grovt i en backe. Så nu säger min rygg aouch, och det värsta är att den sa aouch redan innan för jag hade ont av allt hostande. Men jag överlevde iallafall, och sen var jag ute och red i skogen med en massa stallbrudar, trevligt!
Nu ska jag äta, och sen måste jag göra klart och skicka in 2 inlämningar till skolan. Kan vara en bra idé att repetera lite matte också eftersom vi har prov på torsdag, fast nej. Det har jag absolut inte ork till. Hihi.
Bilderna från helgen med hannorna i maddes hus:

Sociala, och jag är söt i mina långkalsonger.

Tror bestämt att Hanna var lite trött

Väldigt trött faktiskt!


Dagen efter vi sov där, jag och Hanna väntade på skjuts och var lite för trötta. 


Somsagt, här började det gå utför...



Hahaha


You betta watch out mothafuckaaaaaaaaaa


Hanna får stå för sista bilden!

Nu ska jag äta baconsallad, ciaoooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0