Sweetest girl (Dollar bill) - Wylef Jean

Det blev ingen promenad till ica för att köpa glass och cola, SKÖNT tänkte jag. Jag stod emot sötsuget, hehe. Trodde jag, för sen kommer jag ner till vardagsrummet och ser att mamma och pappa hade köpt cola, burkar också ♥ Är lycklig nu när jag har fått i mig lite cola, men glömde dock att använda min grymt coola colahjälm, men det kommer ju fler gånger tihihi. Morgondagen kommer bestå av skola och stallet, tänkte låta mamma rida hästen imorn och så joggar jag med. Men det beror på om det snöar eller ej, har hört lite rykten om att det ska göra det men vi får hoppas på att det inte stämmer! Men nu ska jag snart sova, ska kolla på ett vänner avsnitt först. Godnatt. 

Mitt nya linne som jag köpte på H&M i helgen:
Ignorera dom fina figurerna på dörren, valde att ha dom där när jag gick i 4an. Dags att göra om rummet kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0